Dromen van een onderwijssysteem zonder cijfers

6 maart 2020

Ik zie regelmatig leerkrachten die heel druk zijn met het zoeken naar verrijkingswerk, sommige leerkrachten stoppen zelfs heel veel tijd in het maken van verrijkingswerk. Wat helaas vaak vergeten wordt is te vragen aan de leerling wat hij of zij zelf graag zou willen leren.

Harold Bekkering, hoogleraar cognitieve psychologie aan de Radboud Universiteit heeft een droom en ik deel deze droom. Een onderwijssysteem zonder cijfers. In onze samenleving zijn ongebruikt potentieel en mentale problemen aan de orde van de dag en ons onderwijssysteem draagt daar aan bij.

Bij Pienter&Co proberen we de samenwerking tussen het kind, school en ouders centraal te stellen, waardoor het potentieel van het kind beter kan floreren in het huidige onderwijssysteem.

Neem even de tijd om dit filmpje te kijken!!

    Delen...

    Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.   Privacystatement  >

    Akkoord